keskiviikko 10. elokuuta 2011

In progress

Sain eilen viimeisteltyä vilauttamani harmaan neuleen- siitähän tuli tosiaan pääkallokuviolla varustettu neulepaita ihan, villapaitapa melkein, 3/4 osa hihoilla, kuvaa ehkä myöhemmin siitä. Yllättävän nopeasti syntyi tuo paita, neulomiseen ei mennyt montaakaan leffan pituista jaksoa vaan aikaa meni lähinnä siksi koska tauot neulomisessa olivat niin pitkiä. Otin spurtin lopulta koska halusin alkaa jo tekemään jotain itselle syksyksi.

kuva Novita
Kuvassa oleva hiippahuivi on siis nyt tekeillä ja vaikka lanka meinaakin takkuuntua ja vaikka olen vielä epävarma virkkaaja, olen ihan innoissani tästä koska olen pitkään halunnut huivin jossa on "huppu" mukana.Langat sävytkin ovat niin upeat että värin vaihtumista on ihana tarkastella.

Kuva Kalastajan vaimon blogista
Tuon hiippahuivi tekeleen jälkeen onkin sitten pitkä lista kaikkea muutakin mitä tekisi mieli alkaa tekemään, ainakin tuo ylläoleva, Johannan itsensä (! kun osaisi itsekin!) suunnittelema neule johon kaavailisin jellonankeltaista mohairlankaa..Tänään tekemäni hupsu värianalyysi 90-luvulta olevasta värianalyysikirjasta nimittäin vinkkasi että olen väreiltäni ehkä syksy ja täten jellonankeltainen olisikin oikein oiva väri mulle. Värianalyysiin en ehkä ihan luottanut (tai kirjan kuvitukseen) mutta jellonankeltainen on kyllä parin vuoden ajan ollut kovin suosiossani.Lisäksi tuollainen reikäneule kävisi milten minkä vaan vaatteen pariksi.

Lisäksi suunnitteilla olisi parit kaulahuivit, villasukkia, ehkä lapasiakin ja ties mitä! Nyt kun olen taas innostunut puikkoilemaan ja koukuttelemaan ei mua pysäytä hetkeen mikään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti